*Sammanfattning 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Inte vad haf kan komma på nu..

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga nyårslöften.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Många jag vet, men ingen jag riktigt känner. Tror jag?

4. Dog någon som stod dig nära?
Klimpen.

5. Vilka länder besökte du?
Gran Canaria.

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Jobb och därav en stadigare inkomst, hatar att leva i ovisshet.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Inget speciellt datum. Men i Juli flyttade vi till Medväga och det var/är underbart.

8. Vad var din största framgång 2010?
Framgång och framgång.. Men jag kom igång med ridningen igen!

9. Största misstaget?
Att jag inte köpte en bil direkt innan den blev såld..

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ramlade av rejält i februari och bröt 3 revben.

11. Bästa köpet?
Min söta lilla rosa dator :)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mobilräkningar, hundförsäkring, bensin.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ella ♥

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? 

Waka Waka med Shakira, vidrigt men sant.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Upp och ner. Flytten gjorde mig glad, mitt sommarjobb gjorde mig glad, hästarna gjorde mig glad. Så jag har nog varit gladare iår än förra året.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat, ätit nyttigare.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Slöat.

18. Hur tillbringade du julen?
Med familjen i Gårdvik.

19. Blev du kär i år?
Jag har min kärlek, det räcker.

20. Hur många one night stands?
Inga.

21. Favoritprogram på TV?
Inte ett enda. Kollade iofs på både "Mamma söker" och "Idol", men hade klarat mig utan båda.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Tror inte det.

23. Bästa boken du läste i år?
Hunden som familjemedelm av Cesar Millan samt Vattnet under broarna av Henrik Johansson.

24. Största musikaliska upptäckten?
-

25. Något du önskade dig och fick?
Täckbyxor.

26. Något du önskade dig men inte fick?
Bil.

27. Årets bästa film?
Ingen aning.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Red TC och var i stallet, myste med älsklingen.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
En bil och ett jobb.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Stallkläder.

31. Vad fick dig att må bra?
Hästarna, Ella, F och min familj.

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen.

33. Vem saknade du?
Ante och Flash.

34. De bästa nya människorna du träffade?
Sofia - TC's ägare som är så underbart snäll och låter mig rida hennes fina häst TC.
Lisa - Granne här i Medväga som hjälper mig otroligt mycket med Zotis. Han har blivit så mycket bättre sen jag träffade henne.


Jag och fina TC efter en ridtur i solen.


Kommentarer
Postat av: Sofia Svedlund

Åh gulledej stumpan! Du är bäst! <3 Kram

2011-01-05 @ 22:19:49
URL: http://nutti-nutti.blogspot.com
Postat av: Systeryster

=) Va snäll du är!!!

2011-02-16 @ 12:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0