13 juni 2011

Har haft världens bloggtorka ett tag, dels pga det fina vädret som har varit, nu har det dock regnat och åskat som tusan de senaste dagarna, skittråkigt!

Har äntligen kommit igång med träningen av Zotis mot Lydnadsklass 1. Idag har han fått 4 korta pass och igår blev det 3 korta pass.
Det går snabbt framåt när jag kör flera pass om dagen pch han blir mer och mer taggad och bjuder på fler och fler beteenden, vilket är superroligt!

Igår hade jag och F Ella hela dagen, supermysigt! Hoppas vi kan göra så fler gånger :)

Jag har även hunnit fylla år sedan jag skrev sist, jag fick kanonväder och många fina presenter, tack allihopa!!

Nu ska jag sova snart, ska försöka bli duktigare på att blogga..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0