2 juni 2011

Det verkar som att det blir fint väder idag, så skönt! :)
Började morgonen med en promenad med Zotis, sedan frukost och sedan gick jag ut och slipade alla utemöblerna som skall förvandlas till vita fina utemöbler istället för gröna fula. Spännande!

Är sugen på att plantera en massa blommor ute, borde ju våga nu snart för nu är det inte skitkallt om nätterna längre. Det får bli någon dag snart helt enkelt.

Har tillbringat en del dagar i Gårdvik på senaste tiden. Mamma har ju skaffat katt, eller rättare sagt, JAG har skaffat katt till mamma :) En fin hane på 1 år som blev kastrerad igår. Korsning mellan Maine Coon och Huskatt. Ser dock helt och hållet ut som en Maine Coon, jättevacker OCH trevlig :)


Börjar dessutom sakna ridningen lite och det är BRA. Red Tyson förra veckan, trimmade dressyr och han var jättearg på mig för att jag krävde lite mer hela tiden, men sen blev det bra och jag fick ett mjukt stöd i båda händerna och han var verkligen mellan hjälperna, förbättring!
Ska försöka ta mig ut till Mary, men det känns som att det är något att göra hela tiden, men snart så :)

Igår var jag iaf o kollade på SkolDM som hölls på Rommetravet. Emma tävlade både vår MR Tyson och hennes Rocket. Hon vann med Rocket och kom 3a med Tyson, snacka om kanonponnier och det är så roligt att få bevisa för alla att Tyson är en riktig kanonponny trots att alla tvivlade från början.


Bjussar på en sne och vind bild på söta Mary.

Kommentarer
Postat av: Annica

hon såg ut som en liten ponny på bilden.. Snyggt schabrak..Kram

2011-06-03 @ 10:01:55
URL: http://www.annicanoren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0