27 juni 2011

Hej och hå, nästan så att jag har uppdaterat för ofta nu.. ;-)

Har iaf börjat på mitt sommarschema, det är tufft med supermycket jobb, men samtidigt så roligt!
Jag känner reda hur mycket bättre jag mår, har mer ork och mycket mer motivtion till att göra något vettigt på min lediga tid (t.ex träna hund, storstäda, måla osv..).

Midsommar spenderades på jobb och i Gårdvik.
Dessutom har Joisan bott här i helgen vilket har gått superbra. Hon började löpa på fredagen men Zotis brydde sig ingenting, han som förr var hopplös med löptikar, LYCKA!!
Joisan är så härlig, kan vara lösa överallt och man behöver aldrig oroa sig för att hundarna skall bråka över ben osv.
Dom slickade t.o.m ur en gratängform tillsammans UTAN ett ljud mot varandra, så himla härligt :)

Jag har dessutom gått och blivit återförsäljare av Aloe Vera produkter från företaget Forever Living. Produkterna verkar superbra och jag ser framemot detta! Jag tar en shot Aloe Vera varje morgon och har nu gjort det i ca 2 veckor, min mage som alltid är orolig före och efter mat mår nu jättebra och jag är helt säker på att det är Aloe Verans förtjänst :)
Så är du intresserad av någon/några produkter så hör gärna av dig!
& är du intresserad av att bli min kollega så blir jag jätteglad, hör av dig så snart som möjligt i sådana fall!!
[email protected]

Nu skall jag lrypa ner i sängen för att imorgon avnjuta min första sovmorgon på över en vecka, lyx! Jobbar sedan 14,30-20,00 imorgon sen har jag en ledig onsdag då jag skall tillbringa en del tid på Kupolen tillsammans med syrran och Ella :D


Stallhundarna Zotis och Joisan hemma hos Annica i vintras :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Skönt att ni tycker om henne!!! Tack för allt=)

2011-06-29 @ 22:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0