3 juni 2011

Vilket härligt väder!!! :-D

Idag har det varit full fart hela dagen.
Jag storhandlade på ICA Maxi medan F sprang en runda med Zotis, nu är han på gym och sedan åker vi till Gårdvik och lämnar Zotis för att sedan åka in till Falun på Rockstad! :-D
Ska bli grymt att se Raubtier!! :-D

Ska bli så roligt att hitta på nå skoj med F, det händer alldeles för sällan tyvärr :-(

Igår blev jag bjuden på grillat uppe hos Lisa med familj, supergott och supertrevligt! Tänk vilka bra grannar vi har!

På tisdag fyller jag år, hela 22 år :-)


Ella ute på cykeltur med Zotis :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Nej film vill jag inte lägga upp, det ser för hemskt ut. ;) Men någon mer bild kanske jag kan leta fram...

2011-06-11 @ 21:08:22
URL: http://adaosara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0