5 maj 2011

Idag har det varit full fart från början till slut.
Tog dock en skön sovmorgon, riktigt välbehövligt kändes det som.

Sen åkte jag ner på Djurmagazinet och fixade fästingmedel till Zotis, åkte sedan till posten och postade mitt paket, sedan vidare till Kupolen och provade ut och köpte ett par riktiga springskor som är utprovade efter mina fötter, känns bra! Köpte även strumpor och en huvtröja på Stadium där jag även köpte skorna. Köpte sedan trosor på ONLY, sen for vi hem (ja F var med han å :)).

Har ätit och motionerat hundarna, rakat F på huvudet så nu är han skallig, nu blir det mat, dusch och kanske en film.
Imorgon ska jag till Höjen! :D Zotis får följa med och hälsa på Ior ;)


Zotis och Joisan slåss..... Haha, nejdå, dom leker för fullt, men visst ser det ut som blodigt allvar på Zotis?! Efentligen älskar han nog Joisan mest av allt ;)

Kommentarer
Postat av: Sara Norling

Vad blev det för skor; märke och modell? :)

2011-05-05 @ 22:47:37
Postat av: Johanna

Svar till Sara: Ett par "Asics, gel innovate" tror jag dom heter.

2011-05-06 @ 15:00:31
URL: http://zotis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0