Uppdatering

Inte skrivit här sen i oktober, men så blir det ibland.

Det har varit ganska omtumlande månader sen sist jag skrev, speciellt de senaste månaderna.
Humöret och måendet går upp och ner och hit och dit..

Tar en update om djuren först,

Blenda hon växer och växer och blir så fin ♥ Tyvärr har jag inte lagt ner så mycket tid på henne som jag hade planerat, jag har helt enkelt inte orkat, så än kan hon inte så mycket mer än att inkallningen sitter näst intill perfekt och det är enligt mig viktigast. I helgen åker vi till Strömstad på valpträff och träning, skall bli otroligt roligt :)



Zotis är som vanligt. Apporteringen sitter numera som ett smäck ♥ Så som vi kämpat med detta moment så är jag supernöjd att poletten äntligen har trillat ner :)



MajLis fick flytta till Gårdvik den 7 januari då det blev krångel i förra stallet. Flytten var det bästa vi gjort :) Hon trivdes som fisken i vattnet både med den underbara stallägaren och de mysiga hästkompisarna.
Tyvärr hände något tragiskt som att MajLis bröt benet den 14 februari och MajLis fick då vandra vidare till Trapalanda ♥ Sorgen efter henne är obeskrivlig och speciellt då jag vet att det hade kunnat undvikas det som hände.. Men jag tackar MajLis för 4,5 underbara månader.



Händer en hel del annat både spännande och jobbigt i mitt liv just nu, men det orkar jag inte skriva om just nu.

En positiv sak är iaf att jag fått kontakt med världens finaste Andreas igen, finns inte ord som kan beskriva den lyckan. Han är min bästa, bästa vän och han betyder verkligen så mycket för mig. Ska göra allt i min makt för att behålla den fina vänskapen ♥

För tillfället är jag i Gårdvik med Blenda. Vi har haft en riktigt skön dag som börjades med en långpromenad i byn på 2 timmar i solskenet, sedan har vi solat på baksidan och nyss var vi ut på en sparktur.
Här trivs jag som bäst ♥

Vi får se om detta blev en engångsföreteelse eller om jag fortsätter uppdatera här, det lär väl visa sig antar jag.
Hej på ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0