Saknar Zotis

I torsdags skulle hela klassen + 1orna vara på falu rk. men jag vart ensam där. skittråkigt!!
mockade hur mkt som helst, alla var skitslöa o tog tid på sig, så jag gjorde mest pga mitt tempo.
sen skulle jag få rida, men fick skritta runt på en galen häst, trist!
efteråt kom f o z och vi åkte till sveden och zotis fick leka med sin bästis zakke. dom hade jätteskoj :)

Igår var jag hos annica, zotis följde med dit, men pappa hämtade honom.
jag o annica tog bristol till sveden, longerade med sadel + lös inspänning ( så att han vänjer sig vid att någon tar i bettet) sen hängde annica på honom en del. han var jättelugn o snäll! efteråt red vi ut annica på fabius och jag på tiger. tiger testade mig, han försökte bocka, men han lyckades inte för att det var halt. haha :) sen stannade han i skogen och vägrade gå, jag satt o sparkade på honom, slog med en pinne (inte så hemskt som det låter) men han vägrade. sen kom annica tillbaka och gav mig ett spö och då gick tiger snällt framåt. haha, ögontjänare!

efteråt så åkte jag till blge och umgicks med f hela kvällen, åt tacos o kika film. riktigt trevligt!
Men usch avd jag saknar zotis, både jag o f gör det. han fick vara kvar i gårdvik igår eftersom jag o f tänkte gå ut ikväll. f ska först på julbord med jobbet, men jag skippar det, så dyrt! sen möts vi upp på stan och hittar på nå skoj. är iaf jättetomt utan lilla zotis i lägenheten. han hade gått runt och gnällt hela dagen igår, legat vid dörren osv. han saknade mig o f :) sötnos. men imorgon får jag träffa honom :)

idag har jag handlat julklappar, alla färdiga förutom f, men jag vet vad jag skall köpa. ska även köpa nå mer till fredrik o syrran.

nu ska jag klippa f innan han sticker.,
hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0