Tvätta bilen

Ja det är nog familjen erikssons nya intresse. haha.
vet inte hur många gånger mamma har tvättat sin bil den senaste månaden!
pappa tvättade sin för första gången idag, men mamma o erica o fredrik har tvättat den en gång tidigare,
för att inte tala om erica o fredrik, undra hur många gånger dom har tvättat sin bil?!
shit säger jag bara.

tvättalätt AB kommer kunna försörja sig på min familj + bruhn ;)


Varit i gårdvik hela helgen, både bra och dåligt.
har kunnat träna med zotis jättemycket, lydnad och "springa lös". roligt!
sen var han även med mig och emma när vi red ut, eller jag gick med tintin och emma red rocket.
zotis skötte sig sååå bra!!

i lördags åkte jag och mamma till fredriks och ericas stuga i närheten av dalfors (tror jag) snacka om mitt ute i ingenstans, men fint var det! pappa hade sovit där med dom och alla satt ute på sjön och solade.
sen brummade vi hemåt igen och F hämtade mig sen åkte vi och grillade med ante vid hans stuga.
så skönt och så gott! tack ante.

Har bilder ifrån helgen i kameran, inte orkat tömma den bara....



Zotis har varit så duktig här i blge. han har varit lös varenda promenad förutom då vi gått på trafikerad väg, samt vid hundmöten. vid hundmöten får jag nästan lust att strypa honom ibland, shit vad dryg han här. men det blir bättre. kan det inte bara gå lite snabbare?!

haft en trevlig dag med F, saknat honom hela helgen. men nu är det lov och vi får massor med tid tillsammans <3
idag kikade vi på film, death race, den var väldigt bra. synd bara att kvällen tog slut tidigt..

nu ska jag sova, godnatt

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej hej! Tackar.. ja visst e han söt :) Er hund är också jättefin! Jag jobbar på ett kontor här i stan, så jag kan ha med mig honom på mitt rum.. Så det är ju hur bra som helst! =) Ha det så bra!

2009-04-15 @ 18:21:46
URL: http://mia85.blogg.se/
Postat av: SARA

9c it is.. nja vet inte hur många det blir men jag hoppas du kollat facebook, där har du fått en inbjudan av hedvall :D

2009-04-16 @ 16:21:00
URL: http://saraidre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0