*Sjukling

F har blivit sjuk, på riktigt.
Innan har han snorat och haft halsont, men nu har han feber och kan knappt sova..

Dessutom har Zotis öga börjat rinna igen, så jag tror han blir förkyld, att vi smittar honom helt enkelt..

F är så söt, han kunde inte sova imorse, så han la sig på soffan och kollade på tv, han smög upp Zotis i soffan och där låg dom, trodde nog inte att jag såg ;)

Myspojkar, så fina tillsammans!

F ligger i sängen nu, han snarkar, skönt att han äntligen kunde somna.
Hoppas han tar sitt förnuft till fånga och stannar hemma ifrån jobbet, så han blir frisk någongång..


Jag har riktigt mycket jag skall göra idag, städa, rida Zamina, åka till Falun på hemligt uppdrag.

Imorgon fyller F år :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0