*Träningsvärk

Inte så farligt som jag trodde att det skulle vara :)

Men det är skönt, känns att man gjort något vettigt!

Magen, ryggen, axlarna och ljumskarna är lite ömma punkter idag, men vafasen, jag klagar inte!



Zotis är fortfarande geggig i ögat, men bättre.
Kör på med salvan veckan ut, så får vi se :)

På morgonpromenaden hände något ganska ovanligt, vi mötte jättemycket hundar!
Zotis då, ja han brydde sig inte alls -matte blir så stolt!
All träning ger resultat!!

Och av alla hundar vi mötte så var TRE STYCKEN BORDER COLLIES! Jag har aldrig mött en BC här :S haha.
Han fick hälsa på en av dom, en söt tik, såg exakt ut som Zotis i kropp och päls, även i teckning, det enda som skiljde var att hon hade en smal vit bläs :) Hon hade dessutom hängöron, precis som Zotis! :)


Nu ska jag åka till ICA Maxi, ska köpa lite allt möjligt. Slut på frukost nämligen.


Härligt ute idag, jag älskar det, Zotis han ligger helt ute på det kalla balkonggolvet han. Han tycker att det är på tok för varmt :)

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0