*Trötta grabbar!

Ja igår var Zotis och F ganska trötta..

Jag vaknade med ett ryck vid 11 igår fm och Zotis sov fortfarande!
Annars har han sovit som längst till halv 9 ;) Så jag väckte honom och drog med honom på en promenad, sen när vi kom hem bytte jag vatten och gav honom frukost, men han drack bara vatten sen kröp han under sängen och fortsatte sova!

Ha, vilken typ! ;)

Sen sov han större delen av dagen, men  han hade en tuff dag dagen innan, iaf mentalt!


Zotis på toppen av Njupeskär! Man ser vattnet längst ner :)


I övrigt då, igår var jag riktigt förkyld, vi åkte till Gårdvik, F och FredrikB fiskade i flera timmar och jag somnade i soffan.
Framåt kvällen började min röst ge upp.
Kom till Blge, duschade och somnade i sittande läge pga rinnsnuvan :(
Sov riktigt bra inatt, men vaknade utan röst. Så snälla, ring mig inte..



Nu är F på jobbet och slutar vid 23.

Balkongen är klar och handtaget är tillbakaskruvat i dörren, så jag har burit ut lite möbler, skönt att ställa ut dom igen.
Golvet är jättesnyggt och fräscht! Likaså väggarna som dom målat vita :)

Hade planerat att fixa med lite porslin, rensa ut sådant vi inte använder (ska ställa ner det i förrådet) och ställa in lite nytt snyggt porslin. Men vi får se, känner mig inte så överdrivet pigg om jag ska vara ärlig..



Snälla Sara har visat mig en layout på min blogg, kommer bli kanonsnyggt!!
Längtar tills att den är klar, då kommer det att bli kanonroligt att skriva! ;)

Nu ska jag krypa ner under filten i soffan, titta på tv eller någon filt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0