*Fullt upp fram till jul!

Ungefär en månad kvar till jul och jag har fullbokat varenda helg nästan!

28 november - Stockholm Horse Show / Jag, mamma, Erica, Åsa och Sara tar Åsas bil ner till Stockholm, dom släpper av mig och mamma vid 9-tiden utanför Globen då jag och mamma vill se:

~Globen Ponnykür
~FEI World Cup Dressyr  Grand Prix
~Briars avskedsföreställning

Sedan vid 15,30 ungefär så börjar Familjeshowen som allihopa ska kolla på :)

Kommer bli en otroligt rolig heldag i Globen (Erica, Åsa och Sara ska gå runt på stan medan jag och mamma kollar på dressyren!)

Åh vad jag längtar!

5 december - F's en kompis fyller år så vi ska på kalas :) Mamma och pappa är hundvakt

8 december - Min kära syster fyller 18 år!!

11 december - Middag med familjen i Gårdvik + några till :) Fira syrran!

12 december - Stockholm med F, hundutställning!! :D Synd nog så missar jag syrrans kalas.. Men jag får ta igen det någon annan gång ;)
F's bror Nicklas är snäll och är hundvakt.

Kommer säkert fler saker också, men detta är planerat än så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0