*Höst

Jag ska försöka se framåt, även om det händer otroligt mycket just nu.
Jag ska försöka att inte deppa ihop helt, jag ska klara det.

Det är höst ute och det är så otroligt vackert.
Träden börjar bli alldeles färggranna och solen lyser med sin värme.

Jag gillar hösten.


Jag skulle vilja handla en skön stickad kofta och ett par mysiga stövlar.

Jag ska försöka få lite pengar över så att jag kan köpa mig det nödvändigaste,
men samtidigt vill jag inte shoppa bort pengarna.

Känns fel när F betalar allt annat..


Nu ska jag gå ut med Zotis, tänkte ta med kameran.

Har tappat all lust för fotografering, vet inte varför..
Men just nu har jag tappat lusten för mycket..

Jaja, ut med Zotis var det..


(taget med mobil förra hösten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0