*Mina ridstövlar

Japp, igår fick jag äntligen rida i mina ridstövlar igen!
Dom har varit på lagning alldeles för länge.
Till råga på allt så gick det kanonbra att rida igår, såå roligt!!

Jag och TC har bråkat lite i vänstervarvet, stundtals har det gått bra och stundtals har det inte gått alls.
Beror nog helt och hållet på mig.
Men igår så gick det bara bra, det var så roligt!

Kände mig så peppad att åka till stallet tidig söndagmorgon och rida, ridhuset är nämligen bokat från 10.00 och vid 11.00 fodrar jag lunch.
Så vaknar jag vid 7 av klockan och har världens huvudvärk, typiskt!

Men men, känner mig piggare nu efter promenad, huvudvärkstablett och vila.
Så jag och Zotis åker till stallet för mockning, fixa foder, pyssla och borsta TC och kanske smörja lite träns/sadel.

Han får helt enkelt vila idag, fast det dör han väl inte av, det är ju underbart väder.
Kanske, kanske att jag åker ut på eftermiddagen och rider lite istället, vi får se :)
_

När jag har fodrat lunch i stallet så åker iaf jag och Zotis till Gårdvik, jag saknar Ella!
Sen har jag hk-ridning på eftermiddagen.

Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Tusen tack för hjälpen stumpan! vad skulle vi göra utan dig. Kramen

2010-04-11 @ 23:40:41
URL: http://nutti-nutti.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0