*Julgodis

Igår gick jag en långpromenad med Zotis, Lisa och Joisan. Trots -22 grader så var det riktigt härligt! :)

Åkte sedan till Lisselhaga tillsammans med dem ^^ Fixade till TC och gosade med honom när han mumsade hö i hagen :) Han fick vila, mina täckbyxor är i Gårdvik..

När jag kom hem så lagade jag mat och fixade lite, sedan bakade jag lite julgodis. Vågade dock inte smaka, men det borde ha varit gott då det ligger massvis med godispapper vid datorn nu, F har nämligen smakat ;)

Var sedan med Lisa till hennes lilla söta Ben.

Gick och la mig rekordtidigt vid 21,30 och det var underbart!!!

_________________

Nu ska jag och F snart åka ut till Dalvik där Lisa har hästen, hovslagaren Bernt kommer nämligen ut och ska fixa hovarna på lillhästen och F ville så gärna träffa honom då dom bodde grannar när F var liten :)

Sedan blir det matlagning, julklappsshopping på Kupolen och sedan storstädning.


Sötnosen Ella nerknölad i dockvagnen :)

Kommentarer
Postat av: alexandra '

Det skulle vara jättegulligt ifall du skulle kunna gå in och rösta på CHILI på sidan nedan, man vinner ett presentkort på ett halvårs förbrukning mat vilket skulle vara superbra att vinna! :D Tack på förhand! Kram!



http://edgeman.blogg.se/2010/december/vi-ar-med-och-tavlar.html

2010-12-23 @ 11:32:36
URL: http://aea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0