*Jobb jobb

Ja, precis. I fredags ringde BÄSTA Sofia och undrade om jag ville jobba mån-fre nästa vecka (alltså denna veckan) och självklart ville jag det.

Så igår gjorde jag första dagen på Djurmagazinet, jobbade med Sofia hela dagen och vi pysslade med att hänga och sortera upp koppel och halsband hela dagen. Det blir jättefint :)

Resten av veckan jobbar jag 9.30-18.00.

Det är ju kanonbra att få in en fot, då kanske man har chans till mer extrajobb där framöver :) !


Zotis är fökyld och går runt och nyser hela nätterna, skitdrygt..
Han var precis likadan förra hösten och då trodde jag att det var noskvalster eller något, men det var det icke enligt veterinären som undersökte honom, utan det var en vanlig förkylning.
Hur gör man för att förhindra en förkylning på en hund?
Nu ligger han iaf och sover som en gris i sin soffa, ja ni hörde rätt, han har en egen soffa...

Nä, nu ska jag klä på mig något ordentligt då jag sitter i pyamas just nu.

Vi hörs!

(tråkiga inlägg utan bilder, menjag har inga bilder på min lilla dator...)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Guud vad kul att du fått jobba lite på djurmagasinet :) där skulle jag oxå vilja jobba, om man slapp ormarna haha

2010-09-28 @ 12:24:25
Postat av: Johanna

Amanda: På Djurmagazinet i Borlänge har dom inga ormar ;)

2010-09-28 @ 19:50:19
URL: http://zotis.blogg.se/
Postat av: Malin

ÅH vilket drömjobb :)

2010-09-28 @ 21:52:41
URL: http://malvaa.blogg.se/
Postat av: Amanda

hoho braa, då kanske jag vågar mig dit ;) Trivs du bra där?

2010-09-29 @ 13:10:06
Postat av: SaraS

Du kan prova ge honom c-vitamin droppar eller att han dricker aloe vera. Dom flesta hundarna brukar föredra Aloe Vera. Och tänka på att inte vara ute lika mycket som när han är frisk.

Hoppas han kryar på sig!

2010-10-01 @ 16:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0