*Dag 01 – Om mig

Jag antar att de flesta som läser här vet vem jag är på något vis iaf, men kan väl presentera mig lite kort.

Johanna är namnet, född 1989, blir alltså 22 till sommaren.
Bor med världens bästa F i Medväga sen ett halvår tillbaka ungefär, innan dess bodde vi på Örjansgården (Borlänge).
Har en byracka som heter Zotis, han är en Border Collie som blir 3 år i April.

Är hästgalen och vill helst av allt ha en egen häst och kunna rida varenda dag, träna och tävla dressyr och hoppning. Men jag är fattig och just nu önskar jag mig en bil och ett jobb lite mer än en häst. TRIST men sant.

Jag och F har varit tillsammans i snart 4 år och han är BÄST.

Har världens bästa familj som består av mamma Eva, Pappa Gert, lillasyster Erica och systerdotter Ella.
Ella är världens finaste tjej och hon betyder sjukt mycket för mig. Erica är världens BÄSTA mamma och världens superBÄSTA syster. Mamma och pappa ställer alltid upp för mig och dom är helt enkelt BÄST dom med.

Är alldeles för fattig och har alldeles för mycket fritid och jag HATAR det. Men snart vänder det va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0