2 maj 2011

Idag är det ungefär lika kallt ute som igår, våren har försvunnit helt och hållet känns det som :(
Vaknade och var 100 gånger tröttare än när jag la mig igår kväll - drygt!
Pallrade mig iaf ut med hundarna, gick och sprang i 30 minuter, gick kanonbra att springa, men undvek att springa på asfalten.

Idag ska jag även rida Mary. Mary är min nya medryttarhäst som står bortanför Lisselhaga just nu. Annica tipsade ägaren om att jag letade häst att rida och vi fick då kontakt :)
Mary är ett stort sto på 9 år som går både hopp, dressyr och fälttävlan - en väldigt trevlig häst, men dock ett sto ;)
Jag vet ju fortfarande inte hur det blir med TC, men magkänslan säger att han kommer bo kvar i Uppsala. Dessutom ville inte jag ta "en paus" i ridningen tills beslutet är fattat, utan lika bra att köra på direkt när jag fann Mary.

Annars idag står väl storhandling på "att-göra-listan" samt en del promenader med vovvarna.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0