3 maj 2011

Dagen började väldigt segt av att klockan ringde alldeles för tidigt, men det var bara att kliva upp och gå ut med hundarna.

Åkte sedan med Lisa till hennes pålle som idag skulle bli av med manligheten.
Allt gick bra och lilla Ben är ju så cool! Kliver rakt in i tranporten på gårdsplanen, sakta ut på ATG och samma visa hem, fräsig pålle hon hittat!

Efter allt hästpyssel så bjöd hon på lunch på Tzatsiki och det var som vanligt underbart gott!


Nu är jag hemma igen och ska vila, är så sjukt trött.. Ska upp till Annica imorgon bitti och då lär jag vara pigg!


Ska försöka ut på en långpromenad senare, men vädret är sååå tråkigt med snö, regn och hagel om vartannat, blä! Tippan gillar inte vädret men Zotis bryr sig inte sevärt..
Är lite ovanligt med en Tippan här, hon är helt godis/matgalen och har levt riktig rövare några gånger nu.. Varit på köksbordet när dom var ensamma och flisat en (ofarlig) växt, varit ner i Zotis fodertunna (hur nu det gick till?!) och även haft sönder "godisbehållare" som man fäster på byxan när man tränar med hunden, den var tom och det var därför den låg framme (iofs på köksbordet) men det luktade väl snask och kunde ju finnas nå gott i.

Jaja, jag får säkra stugan rejält om jag törs lämna dom ensamma fler gåner. Zotis verkar då ha sovit för han var helt yrvaken när jag kom hem, medan Tippan såg supperpigg ut. Hmm...


Lisas lilla Ben Ten Sparky :)

Kommentarer
Postat av: Sara Norling

Kul att du har börjat blogga igen. :D

2011-05-03 @ 19:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0