7 maj 2011

Sovmorgon imorse, riktigt skönt!

Dagen har varit underbar med riktigt skönt väder. Städade hos F's mormor och skjutsade henne till affären. Sen åkte jag vidare till Mary och mockade och gick med henne så hon fick äta gräs. Blev dock ingen ridning..

Sen hem och tog en långpromenad med hundarna. Zotis tog sig en jäkla massa simturer i älven medan Tippan bara doppade tassarna lite försiktigt. Dock blev både jag och Tippan helblöta när Zotis ruksade av sig ;)


Hade även besök av polisen en sväng, som tur va så var det inte mig dom var ute efter utan antagligen dom som bodde här innan oss...

Jag borde egentligen sova för länge sen, men jag fastnade på fb-chatten med Gemma :)

Imorgon blir det Leksand och kolla när Emma tävlar Tyson och Rocket, sedan Insjön och heja på Annica och Tiger :)


Zotis är nästan lika hög som Ior, eller så är Ior nästan lika låg som Zotis ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0