*Dag 02 – Min första kärlek

Ojojoj vilken svår rubrik..

Den första killen jag var "kär" i var helt klart Peppe, han var 2 år äldre än mig och skolans tuffing. Punkare och hade tuppkam och faktiskt världens snällaste. Men jag kan lova att jag var inte den enda tjejen som hade ögonen på honom ;) Vi var väldigt bra vänner i flera år, men nu har jag inte pratat med honom på säkert 5 år.

Har även Ante som är stor kärlek, men på ett helt annat vis. Han är fortfarande min absolut närmsta vän som jag litar på till 100%.

Men den största kärleken av dom alla är allt en fyrbening vid namn Jumping Jack Flash ♥



Mer om denna vackra häst kan ni läsa HÄR, HÄR och HÄR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0